omfugning

Hej L-D-S. 

Jeg skriver da jeg flere gange har læst tråde omkring omfugning.

Skal siges jeg selv er (murer lærling) har 1 lille måned tilbage på gf2 som murer. 

Jeg kan godt lide og fuge. Jeg har os enkeltmandsvirksomhed. 

Nu til sagen. Jeg både ser og læser, at en masse murer har travlt. Byggeriet går jo generelt super godt. 

Jeg sad dog og tænkte på(håber i kan guide) hvis jeg Fx gerne vil hjælpe en gør det selv"er med 15-30 kvadratmeter fugening. Hvis han nu ikke selv har tid til det ;) og han kan få en god pris. 

Hvor vil i finde kunderne? Tænker det er for risikabelt og lave visitkort osv. For hvis nogle så skal have taget et helt hus det kan jeg jo ikke gøre endnu. 

Men de der små opgaver. Ved i hvor man eventuelt kan starte med at finde dem? 

Skal siges jeg Bor i Valby 2500 København. 

Har prøvet på lidt Facebook grupper, men de fleste har det sådan, at har de 30 KVM der trænger så tager de bare hele huset... 


Jeg håber nogle af jer kan hjælpe. Brænder for  omfugning

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal jo markere dig lidt. Det er lige fra små sedler nede i Netto, lille annonce i den lokale ugeavis og til dine facebook reklamer. 

Det er jo dig der bestemmer hvor meget du siger ja til. Men kan du fuge 30m kvm kan du jo bare fortsætte noget længere så er hele huset fuget om.

Det skal lige siges at skattefar også nogen gange læser annoncer.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hejsa. Tak for svaret. Har godt tænkt på det, men de fleste gange jeg opfølger på folks beskeder eller samtaler vi har haft. Så får de en murermester til og tage hele lortet, men jeg tror bare jeg skriver om fugning tilbydes. 


Angående skat. Ja så ved jeg godt man skal holde tungen lige i munden. Men igen jeg har fri kort og har enkeltmandsvirksomhed. Så det ikke de helt store summer, men tak alligevel. 


God aften



Ternj skrev den 05-05-2019 22:46:03

... Men igen jeg har fri kort og ...

Frikort er ikke et kort hvor man er fri for at betale skat, det gælder kun op til et vist beløb afhængig af den enkelte person. Du kan læse mere her.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis