Blæser-problemer Fiat Grande Punto

Jeg har lige skiftet stik og blæser-modstand i min Fiat Grande Punto med AC. De var smeltet, hvilket åbenbart er almidenligt på denne model. Blæseren har ikke virket noget tid. Nu kører motoren igen (det lyder i hvert fald sådan) på alle trin, men der kommer ikke noget luft ud nogen steder. Hvad pokker kan der være galt. Kan det bare være filtrene, der er stoppet fordi den ikke har kørt i ca. 8 mdr? Nogen gode bud?

22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er dyserne i instrumentbættet åbne og er du sikker på at blæseren kører?


fase

Kan du ikke prøve at sætte 12V på de to ledninger til blæsermotoren ved at forbinde den ledning, der går til modstanden med den der går fra modstanden til blæseren.


fase

Skilt lidt mere ad. Blæseren kører. Ret sikker på at jeg har samlet det rigtigt, men kunne den køre den forkerte vej? Ellers må det vel være nogle spjæld, der ikke åbner?


Der er 8 ledninger til blæseren, og kan ikke lige finde et diagram. Jeg har nu været det igennem, og alle ledninger er monteret som før. Har slet ikke skiftet det stik, som jeg vil men må være selve "hoved" - strømstikket til motoren. Giver snart op.  

Har du mulighed for at tage et billede af blæserern, hvor der går 8 ledninger ind i den?


fase

Det kommer her

Jeg har ikke skiftet stikket til venstre, kun de 3 stik til højre.

Uden at kunne måle på blæseren har jeg ikke flere ideer.


fase
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis