Har du cirkulationspumpe på dit anlæg? Hvis du har, er den så tilsluttet røret ved nr. 6?
Kan ikke lige finde en betjeningsvejledning, men hvis der rkke er cirkulationspumpe på din radiatorkreds, så er der heller ingen blandekreds (shunt), ingen varmestyring til dine radiatorer - altså samme fremløbstemperatur tilnradiatorer som temperatur fra fjernvarmeværket. I så fald lukker du blot ventilen under nr. 5.