Hejsa, første indlæg her.
Har et Bosch Condens 5000W fyr som trænger til vand.
Det er sikkert nemt nok, og jeg ser at der allerede er sat slanger til. Så jeg kan nogenlunde gætte hvor de skal monteres. Men manualen er ikke til den store hjælp, så derfor ville jeg spørge her for at sikre mig at jeg ikke gør noget dumt første gang jeg gør forsøget.
Slangen er allerede monteret her til venstre, og går ud fra at den skal sættes på til højre.
Kan ikke umiddelbart se hvor den ellers skal monteres.
Her er slangen allerede monteret. Men hvad er fremgangsmetoden så herfra?
Som jeg har forstået det:
- Lad vand løbe ud i slangen, så der ikke kommer luft med over
- Monter slangen på den anden side
Det er så cirka her jeg står af. Skal der skrues på den allerede monterede slange side, eller skal der først åbnes på den anden side?
Kunne være super hvis der er nogen der kan hjælpe.
God weekend!