Der skal fyldes vand på fyret, men hvordan?

Hejsa, første indlæg her.

Har et Bosch Condens 5000W fyr som trænger til vand.

Det er sikkert nemt nok, og jeg ser at der allerede er sat slanger til. Så jeg kan nogenlunde gætte hvor de skal monteres. Men manualen er ikke til den store hjælp, så derfor ville jeg spørge her for at sikre mig at jeg ikke gør noget dumt første gang jeg gør forsøget.

Slangen er allerede monteret her til venstre, og går ud fra at den skal sættes på til højre.

Kan ikke umiddelbart se hvor den ellers skal monteres.

Her er slangen allerede monteret. Men hvad er fremgangsmetoden så herfra?

Som jeg har forstået det:

  1. Lad vand løbe ud i slangen, så der ikke kommer luft med over
  2. Monter slangen på den anden side

Det er så cirka her jeg står af. Skal der skrues på den allerede monterede slange side, eller skal der først åbnes på den anden side?

Kunne være super hvis der er nogen der kan hjælpe.

God weekend!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeps. Det er det rigtige sted. Men det er vigtigt du har slangenfyldt med vand inden du lukker op. Luk op for vandet og klem slangen for neden inden du monterer. Den smule luft der måtte komme, tager udluftningen.


 

Super, tak for input. Skal der slukkes for noget eller gøres andet, inden jeg fylder vandet på?

Sluk for cirkulationspumpen. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis