Lige monteret vaskemaskine, men hvordan tætner jeg afløb

Slangen til afløb har jeg bare puttet i rører i væggen men det luft tæt hvordan tætner jeg det så jeg ikke får afløb luft i bryggers

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Dit rør fra vaskemaskinen ender da formentlig i en vandlås, så du ikke får lugt i dit bryggers. Slangen fra vaskemaskinen skal ikke afsluttes lufttæt.


fase

Det skal ikk være tæt ved studsen. Afløbet går igennem vandlås nede i gulvet.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

røret i væggen kommer der luft op af? har været i bauhaus og købt en reducerings gummi ring og sæt i pp røret og så slangen fra vaskemaskinen i 


Der mangler en vandlås , det er  sikkert...... 


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

køb sådan en her såfremt den passer i dine mål og at der ikke er vandlås i gulvet. 

https://www.lavprisvvs.dk/VVS-Vaske-Tilbehoer-til-koekkenvaske-Geberit--Geberit-vaegmonteret-vandlaas-1-x-40-mm-1105697.html?gclid=EAIaIQobChMI6eSqiaH_4QIVCuaaCh3loA24EAQYASABEgKJQPD_BwE

Hvis afløbet kommer inde fra væggen

Har to afløb et til vask og et til tørre skal der vandlås på dem begge?

Hvis der ikke lugter af kloak ville jeg ikke gøre noget. Lugter det så skal der prop på den ene og vandlås på den enden HVIS begge maskiner kan få afløb i den samme. Ellers må du investere i 2

 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Er det begge 2 kloakafløb du har afbilledet på billedet? Du skal have 1 afløb og så skal du have et rør med aftræk i det fri til tørretumbleren, medmindre vi taler om en kondenstørretumbler? 

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis