Vandskade???

Følg tråden
LouisC
LouisC
LouisC LouisC

Hej!

Jeg har en 3v ejerlejlighed i Århus.. Den har stået tom i omkring 12 uger, og er nu kommet tilbage til den for at se en mindre misfarvning på en indervæg, dog lige ved siden af ydervæggen.. Jeg kan se at udenfor at der har været et utæt nedløbsrør da det er en 5 etagers bygning, og hele vejen ned er der mørkt omkring nedløbsrøret.. Nu her til aften hvor fjernsynet er tændt kan jeg se at nærmest halvdelen af den indervæg, buler tapetet ud, og der er lidt misfarvninger rundt omkring.. Kan det være på grund af det nedløbsrør der har været utæt?? Og hvad fanden gør man lige.. Skal jeg have en affugter?? Nedløbsrøret bliver skiftet på fredag og jeg er lidt bekymret, på grund af den tapet der buler.. Malingen er også begyndt at skalle lidt nede på fodlisterne.. Der er bare ikke ydervæggen, men den væg ved siden af, så kan det være på grund af det?  

Christian M
Christian M
Postnr: 6700
Christian M Christian M

Er det ik ejerforeningen der skal hæfte for udvendig skader? Lyder som en skade grundet defekt tagnedløb. 

Så skal du have undersøgt det nærmere. Det virker jo sammenfaldende 

Mvh. Christian M

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Du bor i stueetagen? Og der er brolagt helt ind til huset? I så fald er det ejendommens konto der skal udrede den skade, der er sket i din bolig. Det er med al tydelighed nedløbsvand, der har trukket bagom flisebelægning udenfor, og ind i bygningens mur og sokkel. Det er en meget stor skade.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.