Lille firkantet murerbalje - hvad hedder den og hvor fås den?

Jeg havde engang sådan en lille sort plastic-murerbalje på måske 20-30 L. Den var firkantet og lav i højden. Størrelsen var så der lige kunne være en enkelt pose portland-cement i.

Hvad hedder denne type balje/kar? - og hvor køber man dem?

Jeg har søgt på murerbalje er og finder kun de typiske store på ca. 65-85 L i firkantet.

Det som var smart med den lille var, at den var god at lægge en sæk cement i, så man ikke spilder omkring posen, når man tager fra den.


Jeg havde engang sådan en lille sort plastic... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det var ikke værktøj fra England jeg havde i tankerne. 

Der har Stark gennem årene givet mig gode tilbud der langt overgår hvad jeg kan finde på nettet - eksempelvis fik jeg sidst en Boch overfræser i den blå serie til halv pris til min søns fødselsdag, fordi der kom en ny model og jeg fik overbevist konsulenten fra Boch som tilfældigvis var i butikken den dag, at jeg kunne sparer ham for papirarbejdet ved at befri ham for besværet ved at tage maskinen med det samme og afregne med Stark.   

At det var en udstillingsmodel havde ingen indflydelse på funktionaliteten. Garantien var den samme. Ekspedienten fra Stark har jeg kendt i årtier og skaffet jagtgrej med gode rabatter - den aftale har jeg skaffet via min tækkemand, og sådan breder netværket sig som ringe i vandet.

Hvor England er suveræn er med beslag, gangjern og bygningsdele i den rigtige stil til det rigtige hus.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 01-05-2019 19:59:41

Det var ikke værktøj fra England jeg havde i tankerne. 

[...]

Hvor England er suveræn er med beslag, gangjern og bygningsdele i den rigtige stil til det rigtige hus.

OK. Fint nok, men vil du dele nogle links/navne på butikker?

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis