reklamebruger

Nu har der i dag været en (endnu en) reklamebruger for alskens medikamenter.
Det undrer mig at man ikke kan se hvor mange indlæg "han" har lavet under "hans" navn, som man ellers kan ved os rigtige mennesker.

Og så kan det da pisse mig af at den slags robotter overhovedet findes... hvad er det for syge hjerner der sidder og udvikler den slags, og hvad har de ud af det ?


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Nu har der i dag været en (endnu en) reklamebruger... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Nej, timelønnen skal man nok ikke regne på     

Men jeg klager ikke, for heldigvis elsker jeg arbejdet med LDS - selvom det nu er 19 år siden, at JørgenE og jeg startede det! Det er en fornøjelse, at opleve det blive brugt af så mange mennesker og at det bliver ved med at vokse.

Og så åbner LDS iøvrigt en masse andre døre, så det er bestemt det hele værd.


Mvh. AllanE
PinkHenrik skrev den 24-04-2019 18:59:55



. hvad er det for syge hjerner der sidder og udvikler den slags, og hvad har de ud af det ?


 Selvom vi lever i år 2019, er der stadig folk der overfører penge til ukendte personer, efter at de er blevet lovet en gevinst på flere millioner... Eller oplyser koder og Nem id over telefonen... 


Så mit bud er, at der nok skal være nogen naive sjæle der springer i med begge ben.. 


Mvh. Christian M
 

Christian M skrev den 25-04-2019 22:28:52


 Selvom vi lever i år 2019, er der stadig folk der overfører penge til ukendte personer, efter at de er blevet lovet en gevinst på flere millioner... Eller oplyser koder og Nem id over telefonen... 


Så mit bud er, at der nok skal være nogen naive sjæle der springer i med begge ben.. 

 Se det kan jeg et eller andet sted sætte mig ind i, når det handler om at franarre godtroende folk deres penge. Der har alle dage været "brugtvognsforhandlere" der mere eller mindre omgås sandheden, og bare vil lave en nem mønt uden for meget besvær.
Men robotter der laver reklame for dit og dat på andre sider, giver i min verden lige så lidt mening som Google reklamerne, der dagen efter jeg har søgt på et eller andet "foreslår" mig at kikke på den side, jeg var inde på i går  Hvorfor skulle jeg det ?

Hvis en reklame skal give mening så skal det være fordi den har relevans. Hvis jeg søger på "salg af motorsav" og Google foreslår Silvan. Så klikker jeg på den, men hvis de dagen efter foreslår Silvan igen uden at jeg har søgt, så giver det ingen mening. Så må de hellere sige: Vi kan se du har været inde på Silvan, og så give mig en reklame for Bauhaus.
Hvis jeg vil ha' et produkt så søger jeg efter det... hvis jeg ser en reklame, bliver jeg ikke fristet til at se om det lige er noget for mig, hvad enten det er på nettet eller i trykt form i postkassen.
Det kan godt være at jeg er en gammel kyniker, men jeg fatter ikke det reklame cirkus   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Jeg er helt enig i at AllanE gør et stort stykke arbejde. Det skal han have ros for.

Desværre er det næsten umulig at sikre sig 100% mod spam. Eneste realistiske mulighed er, at vi støtter AllanE og rapporterer hurtigst muligt.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hørt Rantzau.
Og jeg tager bestemt også hatten af for det kæmpe store arbejde det er at drive et sådant forum.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce

Hej, Kunne man ikke forestille sig, at når en "reklamebruger" er blacklistet - så forsvinder indlæggene også?? Det er øv at hele højre side er plastret til med "kørekort/pas/gaaaaaab"
Det må kunne kombineres nemt og effektivt?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nogen gange er man bare glad for IKKE at vide hvad der sker i kulisserne.... LDS kører formidabelt kan jeg da sige som en af de temmelig gamle brugere (mistede mit oprindelige login, men kom tilbage under samme login) omend ikke så aktiv som i starten af dette århundrede.........


MVH Njord

Der bliver arbejdet på det. Og ja, det skal være sådan at alle indlæg kan fjernes hurtigt, når vi bliver ramt af en spam-robot. Lige nu foregår det manuelt, at jeg fjerner hver enkelt og derefter går der lidt tid før listen på forsiden opdateres.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis