Ophængning af tv

Hej,

Jeg har hængt mit tv op. Og i den forbindelse har jeg boret 6x10mm huller ind i beton. Tv'et hænger endnu. Men når man trækker tv'et ind og ud på ophænget knager det en del. Og syntes ikke skruerne kan spændes helt.

Det er franske skruer der er brugt, men hvis jeg skal bruge andet her jeg det gerne 😊

Har brugt følgende:


Mvh
Stefan H. 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis skruerne ikke kan skrues helt ind, så de holder fast, har du sikkert ikke boret hullerne dybe nok eller brugt for lange skruer. Det nemmeste ville jo være at skifte skruerne ud med nogen lidt kortere. Var der for øvrigt ikke nogle skiver med i posen skruer, ellers køb nogle skiver til at lægge under skruehovedet, så anlægsfladen bliver lidt større.


fase

Hej, nej ingen skiver. Ophænget har jeg fået, mener skruerne er 10mm lange og har boret hullerne i samme længde som pluksen er. 


Skruerne kan godt skrues helt ind, men det er ligesom om at man ikke kan spænde det helt stramt som om man bare "drejer gevind over" hvis man kan bruge det udtryk. 


Mvh
Stefan H. 

Du mener ikke i fuldt alvor, at skruerne kun er 10 mm. lange. Du mener formentlig, at de er 10 mm. tykke. En 10 mm. plug er 50 mm. lang, så du bør bruge nogle skruer, som er 35-40 mm. lange. Og læg lige en skive under hovedet på skruen.


fase

Hej, ja 10 mm længe er de ikke 😂 jeg undersøge lige med skiver. Tak for råd ind til videre. 


Mvh
Stefan H. 

S.Fabrin:

Så fik jeg skruerne til at tage bedre ved. 

Tak for hjælpen 😊


Mvh
Stefan H. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis