Små dyr i vindueskarmen


Jeg har nogle små dyr i min vindueskarm  og jeg aner ikke hvad det er for nogle. De er meget små. De bor på den udvendige del, hvor de er “dækket” af vinduet når det er lukket i. Men der kravler også en del rundt på sålbænken foran vinduet. Har prøvet at tage 3 billeder, så må vi se om der er nogle af jer der de hvem der bor i mit vindue 😜


6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er der ingen der har et bud på hvad det er for nogle? 

Det er lidt svært at se på billedet da de ikke er skarpe men umiddelbart kunne det godt ligne en art træbuk/husbuk bortset fra at de ser ret små ud - har du skadedyr i dit træværk?

Tag et bedre billede med en tommestok på samtidig.

/BOFH


Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Vinduet er alu/træ.  Og er det eneste træværk ud iver udhænget op huset. Sålbænken er af skiffer. 

Det ser ikke ud som om de har gnavet i noget. De hygger bare rundt her hvor der er varmt og vindstille. 

Har prøvet at tage et bedre billed. De er ca. 3x1 mm i størrelse. 

Vedhæftede filer:

Den kunne godt ligne lidt en husbuk. Men den er noget mindre da en husbuk er ca 3-8mm jf. Goggle. Også mangler de også de hvide prikker. 


Men kan jo give vinduet et pift med noget gift. Så forsvinder de, også er jeg sikker. 

Kan se de selv samme dyr kravler rundt på skiffer sålbænken på flere andre vinduer, og på min stikkontakt ved hoveddøren. Der er massere af dem. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis