Billig sand til sandkasse

Nogen gode råd til, hvor jeg kan få sand til sandkasse billigst? 

Har hørt at jeg kan tage forbi NCC i Herlev og få en grabfuld til ingen penge. Nogen der kan bekræfte, at de skulle have sand til sandkasser? 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Så vidt jeg kan se i prislisten, så kan strandsand købes til kr. 165,- + moms hos NCC i Herlev. De sælger for øvrigt også granitskærver. 


Søren O

Et hurtigt opkald til dem måske ?


 The day you quit is the day you lose.

Ja det er strandsand i sandkassen. Husk at dække din bunke af på traileren, det giver en mindre sandstorm at køre rundt med hvis det er tørt.

MVH en tidligere sandkasseejer.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Strandsand er ikke det mest velegnede til en sandkasse. Forekommer måske renest, men der findes andet sand, som har en anden struktur og får “sandkagerne” til at blive flotte.

Ingeborg


Når lysten driver værket
Annonce

Jeg fik den lokale vognmand til at droppe en grab af i min indkørsel, når han lige havde tid og havde lidt på vognen. Havde jeg vist det om NCC havde jeg nok også bare gjort det. 


Lad os sige, at der er forskel på poseprisen i Silvan, og så at få sådan en grab

.... som vi gør i Jylland. Go arbejdslyst og sommer!


 

Kanmandet skrev den 24-04-2019 10:30:21

Strandsand er ikke det mest velegnede til en sandkasse. Forekommer måske renest, men der findes andet sand, som har en anden struktur og får “sandkagerne” til at blive flotte.

Ingeborg

 Hvilken sandtype er det?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis