Camo skruer til Terrasse

Hej Folkens. 

Er ved og ligge ny terrasse og har købt Camo skruer og håndtag til fastgørelse, så der ikke er nogen synlige skruer. 

https://www.camofasteners.dk

Nogen der har erfaringer med Camo og hvad gør man på det brædt det ligger op mod en væg hvor man ikke kan komme til fra den ene side på håndtaget ? 

Håber på lidt input. 

Mvh Philip 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den inderste skrue i første bræt, er du nødt til at skrue ned på normalvis, men skruerne har jo et lille hoved, så du kan bare køre den lidt ned i træet, så bliver det nærmest usynligt..


Vi prøver igen, i morgen --

Hej Philip

Jeg sidder lige nu og planlægger en Træterrasse i hårdttræ på 23 m2.

Jeg er kommet vildt meget i tvivl om jeg skal gå den traditionelle vej med skruer,lim & propper eller som dig CAMO?

Så hvordan er det gået med skjult montering?



Mvh Jimmi

Hej Jimmi

Det er gået super godt med Camo, blev et super resultat og meget nemt og bruge,men husk mange omdrejninger på skruemaskine, brugte selv en slagskruetrækker . Måtte dog proppe de yderste brædder mod væggen da man ikke kan få Camo håndtaget på der. 


Hej Philip

Tak for dit svar og godt at høre at resultatet blev flot.

Mht til det første bræt ja så er det også det jeg kommer frem til, må jeg spørge hvor mange m2 terrasse du har lagt og ca omkostning i Camo udstyr?




Mvh Jimmi

Da jeg lavede terrasse lagde jeg brætterne vinkelret på huset. Men en anelse fald på, tørre den meget hurtigere. Og så har man ikke det problem med camo. (jeg kendte dog ikke til systemet da jeg lavede min)


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce

Når i skal sætte første bræt fast med camo så skal det gøres med ekstra strøer som efter de er monteret på brættet så monteres på de rigtige strøer så får i skjult skruer inderst også 



Jeg skal selv igang med at bygge 55 kvm terrasse men er pt i tvivl om det bliver i gul camaru eller i termowood 

Alle steder jeg kigger eller spørger så frarådes jeg at skråtskrue hårdttræ.
Hvordan ligger brædder mon om 10 år?

Jeg synes ideen er genial. men det skal også du om 20 år, hvis man har købt ipe eller lignende der holder 30 år+.
Men min tømrer og hans kollegaer siger at det ikke dur til lige specielt hårdt træ og helt generelt.

Har nogen prøvet at skrue skråt og haft det liggende i mere end 5 år uden problemer?


Katmus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis