Valg af kryds-laser?

Hej.

Jeg har besluttet mig for at være moderne og opgradere mit værktøjsarsenal med en krydslaser. Jeg lever efter konceptet: “The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten" og prisen har derfor ikke den store betydning så længe jeg får et lækkert stykke værktøj.

Jeg skal bruge den både udenfor og indenfor og kan derfor forstå at grønt lys skulle være at foretrække? Jeg regner med at den skal bruges til opsætning/lægning af klinker, loft, gulv, køkkenmontering, belægningssten og evt klipning af hæk (hvis den er kraftig nok og man anvender den i skumringen kunne det måske virke).

Desuden er jeg tit ude og hjælpe venner og bekendte så den skal nok blive anvendt flittigt.

Hvilket mærke/model giver mest værdig for pengene og hvilke features er smart at gå efter?

mvh Henrik

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har en bosch 3-90 tror jeg den hedder, hvor der er 3 hoveder der laver en cirkel 360 grader rundt, i hver deres retning, det er virkeligt lækkert, istedet for kun en krydslaser - som jo ikke kan lyse bagud.. den fås også med grøn laser - det ville være mit bud..

Jeg har den røde version af denne:

https://www.carl-ras.dk/e-shop/vaerktoej/haandvaerktoej/maalevaerktoejmaaleinstrumenter/streglasere/streglaser3dgroen/

og den er jeg rigtigt glad for. Det at den laver 360 grader strager er guld værd.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis