Det ser ud til, at tilslutningen er sløjfet videre til en anden brugsgenstand, hvilket ikke er usædvanligt. Det ser ud som om de to kabler, som ikke er ført ind i den løsrevne rørdåse, hører til den faste installation. Den løse jordledning, tror jeg, du kan koble fra. Du får så en tud i dåsen, hvor du kan føre tilslutningen til din ny maskine ind. Jeg håber ikke, at de viste kabler, har ligget uden for den viste dåse, men at du har samlet dem udenfor dåsen. Hvis det ikke er tilfældet, kan du gøre installationen mere sikker ved at føre viste kabler ind i dåsen og forbinde dem på samme måde igen. Din tilslutning til opvaskemaskinen skal så foretages til en fase, nul og jord. Når du skriver, at du skifter opvaskemaskine, går jeg ud fra, at du ved, hvilke ledninger den gamle maskine var tilsluttet. Den nye skal selvfølgelig tilsluttes på samme måde. Hvis tilslutningen til opvaskemaskinen er foretaget i de viste dobbelte samlemuffer uden at have været samlet i den viste dåse, er det under al kritik.