udendørs brug : -)

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilken af disse her skulle være toppen af poppen : -)

Ud over nr. 2 som skulle være Rolls Royce

Der må være næsten en Rolls Royce af disse 3 andre


Eller måske nogen helt andre modeller eller typer til en fornuftig penge til udendørs brug : -)


Går og roder med lidt af hver : -)
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kunne med lige god ret spørge om det er mest behagelig tage cykel på arbejde ( 30 km i slud og regnvejr) Eller tage bilen. Der er kun nr. 2 der er kvalitet, de andre er de polske eller franske typer. Jeg har kun monteret dem 2 gange første og sidste   

Der er naturligvis forskel på om du skal give ca. 200 kr. eller 35 kr. for en stikkontakt.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hvis du en gang har prøvet at montere de billige, så finder du ud af at de har den pris de har af en grund   
Billeder er taknemmelige, men virkelighedens verden er en ganske anden...
Bevares hvis du kun skal montere EN stikkontakt i hele dit liv, så er det sikkert fint med de billige... men forvent at du skal skifte kontakten om 3-5 år.

Køb dyrt.... græd en gang.
Køb billigt... græd flere gange.  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Nu du går og roder med lidt af hvert, så skal du selvfølgelig have noget rigtig kvalitet, der holder rigtig længe.     

Rigtig kvalitet



fase

Rigtig Fabrin, Opus har det med at tabe klappen, da fjederen ruster væk


 

Jeg har selv disse, som jeg er fint tilfreds med

https://www.billigvvs.dk/El-artikler-Loes-el-Afbrydermateriel-Udendoers-materiel--Berker-W-1-Trykkontakt-IP55-Graa-1993129.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=bvvsdk

Det er også den, der bliver brugt mest, men spørgsmålet var, hvad der er Rolls Royce modellen.


fase

Godaften

Mangen tak skal I have : -)

Kan godt se hvor pilen peger hen af : -)

Der er så den som dami4200 tager frem : -)

Bruges  denne som dami4200 viser frem?   S. Fabrin mest?


Går og roder med lidt af hver : -)

De der bruges mest blandt elektrikere er Opus modellem og bland lav-det-selv elektrikeren er det nok resten, der bruges. Den gamle NES serie (Rolls Royce) har jeg selv brugt, hvor der var særlige krav til holdbarhed.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis