Gode idéer søges

Hejsa

Jeg har et lille "hul" (et smalt rum) i vores gang, hvor vores ventilationsanlæg sidder, der er sko, støvsuger osv. Jeg vil gerne have det skjult bag en skydelåge men der er ikke nok plads til to låger - man skal jo kunne skifte filter. Jeg overvejer et forhæng eller en foldedør, men er her nogen der har en bedre løsning?   




 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er der plads til 1 skydelåge? din tegning hjælper ikke meget til indtrykket af rummet

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Skal låge sidde " inde i gangen" så er det udelukket med skydedøre, du får jo kun et hul på under 50 cm at komme ind ad. 

Du kan have skydedør foran dit " hul" den kan så gå til høje langs muren. 

Ellers køber du 2 skabslåger beregnet til 50 cm skabe. Låger er lidt under skabs størrelse.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg beklager christiannielsen men mine tegne evner rækker ikke længere.


ev elmand -> 50 cm er for lidt da ventilationsfilteret er bredere. Det hele skal være inde i hullet.

Jeg overvejer pt. denne løsning:


 

En jalousilåge med sideværts oprul.


 

Tak for jeres input! Jeg har fundet en god løsning = et "teknikskab". Nu er problemet bare at jeg skal bruge et på 98 cm. Hvor hulen finder jeg sådan et uden at skulle bestille specialmål hos HTH?


https://www.hth.dk/e-shop/koekken/koekkenskabe/hoejskabe/28500098/forramme-t-teknikskab-d127-v91964/?variant-6577=Mono&variant-6688=99.9


 

Det kan gøres enkelt med en 99 cm låge, der er delt midtpå med et langt pianohængsel og alm hængsel i højre side Så folder døren sig sammen udad, når man åbner. Man kan vist kalde det en foldedør.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis