Strøm på badeværelset.

Jeg har næsten lige fået nyt badeværelse, hvilket jo er dejligt. 

Et lille irritationsmoment er dog at den stikkontakt som er der ude er der kun strøm i når man tænder lyset. Sådan var det også før, men tænkte det var sikkert normalt for 45 år siden som det gamle badeværelse var. Eller er det måske helt normalt?

Problemet i det før var da til at overse, kunne jo bare lade min barbermaskine et andet sted i boligen. 

Problemet bliver dog lidt større nu, fordi jeg skal til at have egen vaskemaskine. Dermed kan jeg kun vaske og lade lyset stå tændt imens, hvilket jo er spild af strøm. Bevares jeg kunne skrue pærerne ud hver gang, men det er nok lige en tand for omstændigt ;)

Burde lyset og eludtaget ikke fungere uafhængigt af hinanden?

Jeg har næsten lige fået nyt badeværelse, hvilket... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Men meget uheldigt formuleret af dem at du vil blive "sat ud". Har de skrevet det? Det lyder meget fjendligt og unødvendigt.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej igen

Ja jeg synes også det lyder unødigt ""fjendtligt". At skrive på den måde. 

De må da hjertens gerne se det lort de selv har lavet på mit badeværelse GG. 

Jeg tror dog lidt - uden at vide det - at jeg har fået en særligt indskærpet meddelese. 

Jeg havde flyttet alle mine ting fra gangen og badeværelset som de sagde man skulle. Dette medfører narutligvis at man så har ting og sager i kasser og sække i en anden del af boligen. 

De burde egenligt være mest sure på sig selv, for de kunne bare have tilføjet at der også skal være fri adgan i køkkenet - for de var netop der jeg havde flyttet alt fra gangen og badeværelset til jo!

Nå men håber det går i orden, da jeg ellers er glad for at bo her

Og nej de har ikke ordret skrevet at jeg vil blive sat ud. Noget i stil med:

"Hvis du modsætter dig dette vil vi tage skridt imod at få fogeden til at komme" 

Det er heller ikke ordret, men meningen er den samme

På 2 år har jeg kun været for sent med huslejen 1 gang - fordi jeg var i fængsel, men den er betalt nu !

okay nu giver det hele mere mening ;-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ja varmemesteren kunne da bare komme forbi sådan helt "Casual" og sige må jeg lige se om det er lavet ordenligt? Og det må han gerne, og så kunne jeg nævne problemet med stikkontakten, og så få det fikset, hvis det er så let som i siger. 

Hvis alle fliserne i så fald skal ned /fræse i væggen, så lever jeg nok bare med det...

Det virker lidt voldsomt, at man som det første, vælger at henvende sig skriftligt med en dato og trussel om udsættelse hvis man ikke gør som der står ?

Men ok jeg er klar den dato, tænk hvis jeg havde været på hospitalet eller ferie der, så ville jeg ikke have nogen bolig når jeg kom hjem ?

Annonce

Jeg skal faktisk på hospitalet den 24. April.  Så må vi bare håbe at de ikke beholder mig ;/ Har kræft nemlig.

Inden du tager på hospitalet, giver du varmemesteren besked om, at du skal på hospitalet, og at du ikke ved, hvornår du bliver udskrevet igen. Kommer du så hjem før eftersynet skal foretages, giver du varmemesteren besked om, at du er hjemme igen. Hvis varmemesteren ikke har en hovednøgle, låner du ham en nøgle til din lejlighed og giver ham besked om den fejl, der er på installationen i badeværelset.


fase

Du har sikkert gode grunde til at være bekymret. 

Men tænk engang imellem på Piet Heins gruk: Bekymringer trækker negativ rente, de vokser sig små hvis man lader dem vente.

Der skal ikke fliser ned for at rette lysproblemet, Og du har fået en standardskrivelse med en varsel, som loven siger. I forsikringspapirer, lejekontrakt o.s.v. står der også alt muligt grimme konsekvenser hvis man IKKE overholder dem.

Hvad andre muligheder har han ? ? Komme forbi sådan lige. Det har han ikke lov til.

Så er vi tilbage ved hundeprop pistolen du er ved at adskille, eller sexlegetøjet for den sags skyld. 

Der har man da større chance ved at der er varslet.




Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis