Er der noget der mangler?? Susan-lennart 5 11-04-2019 17:48 Det er røret fra fyr til skorstenđ 4 svar  Følg trĂĽden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7971 7000 11-04-2019 18:03 Ja du mangler at sÌtte paksnoren ved fyret i mellemrummet ved røgrøret, sü samlingen bliver tÌt. Hullet i røgrøret bruges sikkert ved eftersyn til et termometer. Du kan lukke hullet med skrue eller bolt. Søren O
LL1 933 5210 11-04-2019 19:56 Hullet bruges til en røggastester, ved eftersyn. Kan som sagt lukkes med en bolt, eller alutape.
Frank Chr. 4341 11-04-2019 21:01 ..eller ogsü har der vÌret monteret en røggastemperaturføler i hullet.
Susan-lennart TrĂĽdstarter 5 11-04-2019 22:23 1000 tak endnu engang. Vi lukker det til og er helt roligeđVi fĂĽr ogsĂĽ lige tĂŚtnet det. Det var vi slet ikke klare over. SĂĽ mange takRigtig goâ aften til jer