Er der noget der mangler??

Det er røret fra fyr til skorsten👍

4 svar
 Følg trüden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja du mangler at sÌtte paksnoren ved fyret i mellemrummet ved røgrøret, sü samlingen bliver tÌt. Hullet i røgrøret bruges sikkert ved eftersyn til et termometer. Du kan lukke hullet med skrue eller bolt.

Søren O

Hullet bruges til en røggastester, ved eftersyn. Kan som sagt lukkes med en bolt, eller alutape.

..eller ogsĂĽ har der vĂŚret monteret en røggastemperaturføler i hullet. 

1000 tak endnu engang. Vi lukker det til og er helt rolige👍

Vi fĂĽr ogsĂĽ lige tĂŚtnet det. Det var vi slet ikke klare over. SĂĽ mange tak


Rigtig go’ aften til jer

 Følg trüden
Vil du vĂŚre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fĂĽ fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmül og svar andre

FavoritmarkĂŠr spĂŚndende indlĂŚg

FĂŚrre reklamer, nĂĽr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis