Forkert printerhoved i canon pixma 8150.

Hej til Jer.

Tidligere skrev jeg om mit printerproblem som viste sig at være at hovedet skulle renses grundigt. Nu blev der problemer igen med at printe. i den tidligere tråd blev der linket til en youtube hvordan man kan rense hovedet. Det gjorde jeg så og rensede det i isopropylalc. Første gang var det ikke nok så jeg satte det i blød natten over. Jeg har så samlet det nu og så siger den at denne type printerhoved er ikke korrekt. Især det rigtige. Da det er det samme som der hele tiden har været er spørgsmålet hvad kan man gøre ved det?


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv at rense kontaktpunkterne med et viskelæder, og se om det virker.


fase

Hej Fabrin.

Tak for svar. Det virkede desværre ikke. Så nu kigger jeg efter en brugt printer af samme type (som bruger samme patroner) Da jeg lige har købt en masse blæk som ikke er kompatibelt med de nye printere.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Du kan købe printerhovedet som reservedel. Prøv på e-bay eller lignende. Du skal ikke købe en brugt printer, der hovedet også brugt. Prøv at finde en ny.


fase

hej Fabrin.

Det er ikke lykkedes mig at finde et printerhoved til lige den printer. Måske søger jeg forkert, men det er som om at "printerhoved" og "canon" styre hittene og så kommer der side op og side ned med enorme mængder af printer hoveder.  Det er et skoleeksempel på hvor meget spild der er når der er helt fri konkurrence. Tænk hvis alle blækprintere havde samme hoved så kunne man få sådan et til nok ikke mere end 50kr. Nu ender det nok med at i stedet for at reparere den så bliver den skrottet og en ny indkøbt.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Det er også min erfaring, at det ikke kan betale sig at reparere en printer i den prisklasse. Reservedelene er næsten ligeså dyre som en ny printer.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis