Antal spots i garage

Hej alle,

Jeg har fået mig en garage på 46 kvm med 2 porte.

Jeg vil gerne have sat nogle spots op - men er tvivl om hvor mange og evt. placering så jeg kan støvsuge bil m.v.

Tænker selv enten 3 rækker á 3 spots  eller evt. 4 rækker á 4 stk



Er der nogle gode råd og/eller vejledning på dette område?


mvh.

Peter



Mvh.
Peter
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville sætte noget lys op, der kan bruges til at arbejde ved. Altså lyskilder, der lyser mere bredt ud end spots. Feks ledpaneler.dk

De er flade og lyser hele garagen op med 3-4 stk


 

Jeg ville nu slet ikke bruge spots men bare nogle industri armaturer fra Jem& fix.

Og så ville jeg sætte dem i 3 rækker, ude ved væggene og i midten. Så vil de nemlig kunne lyse ind i bilerne.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Minimum fire spots på hver side af bilerne. 

Og så noget kraftigere lys, som du kan tænde når du skal støvsuge bilerne. 

Vi har fire spots på hver side af vores bil. Det ser pænt ud og giver et fint orienteringslys, men man kan intet se, når bilen skal støvsuges eller der skal skiftes en forlygtepære!


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Nu er det jo indvendigt i en garage. Der skal tinhene da være praktiske. Du skal vel ikke have portenr til at stå åbne for at forbipaserende kan beundre dit fine lys?


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hej alle,

Korrekt, Jeg tænker ikke jeg skal have portene åbne for at naboen kan se lyset.

Men omvendt vil jeg gerne have noget som er pænt og indbygget i loftet (troldtect).

så jeg synes ikke det armaturer til 89kr i jem og fix eller paneler monteret - er den løsningen jeg kunne tænke mig


Mvh.
Peter

Bevares.

Men som andre påpeger så giver spots ikke noget godt arbejdslys.


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis