Robotplæneklipper

Hej

Er der nogle der har erfaringer de vil dele med hensyn til robotplæneklipper? Står og gerne vil invistere i en, men vil helt ikke bruge mere end 5000-6000,- 

Plænen den stal klippe er Ca 800 kvd meter. 

Hej Er der nogle der har erfaringer de vil dele... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Enig omkring robomow, når den kører synes jeg den gør det godt, den er dog kendt for at grave huller de steder hvor den skal dreje, (kun et næsehjul, lidt tung front og kraftige motorer som bare drejer løs, så laves der store hjulspor)
Min fik jeg flere fejl den første under garanti, og der mærkede man at Witt som står som leverandør herhjemme ikke er den store til support, der gik da over 1 måned før jeg fik den igen.
den næste fejl var at den havde siddet fast i en slyngplante og det havde åbenbart overbelastet motor/gearkasse, så et lille tandhjul havde slidt sig fladt, maskinen var nem at skille, men det lille tandhjul kunne ikke skaffes nogen steder. så den eneste mulighed var at købe komplet transmission til 1500 kr, så blev en klippemotor skæv, den døjede meget med resonans et stykke tid, sidste år troede jeg den var færdig da den ikke gad og kører den sidste måned af sæsonen, så jeg kastede den i skuret og ville give den en sidste chance her i foråret inden jeg købte en gardena, men til min overraskelse startede den og kørte fint.
så min kører sin 7 sæson i år, men jeg har allerede besluttet jeg ikke gider bruge flere penge på den så næste gang den har en fejl der ikke kan fixes med den donor maskine jeg har liggende, så ryger de ud og der ryger en gardena ind

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis