Kan ikke rette i mine indlæg i IE

Når jeg vil rettet i et indlæg jeg har skrevet, kan jeg ikke rette det i Interner explore (har den seneste opdatering) Åbner jeg så LDS i Edge (som jeg ikke bryder mig om at bruge) kan jeg fint rette i indlæggene. Det begyndte pludselig, uden jeg har ændret på opsætningen.. Tænkte bare om det et generelt problem, eller det kun er hos mig..

Det er for øvrigt det samme med citat, funktionen.

Og Anmeld vises slet ikke i IE.

Ps. køre win 10


Vi prøver igen, i morgen --
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det samme her - hvis jeg bruger firefox er det ok..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg er opmærksom på problemet og leder efter en løsning.

Vigtigt mht. Internet Explorer (ikke at forveksle med "Edge"): Jeg kan ikke love at LDS vil virke korrekt i Internet Explorer til evig tid. Det er en meget, meget gammel browser (nyeste version er 5 år gammel) og selv Microsoft advarer direkte mod at bruge den - de siger sågar, at man ikke længere kan anse den for at være en internet browser...

Se evt. artiklen her: https://www.computerworld.dk/art/24...get-ansvar 

Det er meget svært at lave en side i dag, der også virker i IE. Faktisk umuligt, hvis man vil følge med udviklingen og gøre brug af nyere teknologier.


Mvh. AllanE
Ja jeg ved godt IE er ved at være på vej ud, og LDS er ikke den eneste side, der har det dårligt med IE.
Så er det ikke bare lige et nemt lille problem at rette, er det ok med mig, at der mangler nogle funktioner, så bruger jeg Edge til de funktioner..

Vi prøver igen, i morgen --

Vil I lige prøve om det virker igen nu?

Jeg er ved at udvikle noget ny funktionalitet på LDS, som kører i en (skjult) test på siden. De to ting har intet med hinanden at gøre, men det ser ud til, at brugen af nyere teknologi kan ødelægge andre elementer på siden i Internet Explorer.

Jeg har deaktiveret test-koden indtil videre.


Mvh. AllanE
Desværre det virker ikke endnu, men Anmeld funktionen, virker det mener jeg ikke den gjorde før. :-)

Vi prøver igen, i morgen --

Gider du prøve én gang mere? Jeg tror den er der nu.

Det virker i hvert fald her, når jeg tester i IE.


Mvh. AllanE

Nu er både citat og anmeld fremme igen - og der kan rettes   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur skrev den 11-04-2019 20:54:01

Nu er både citat og anmeld fremme igen - og der kan rettes   

 Det samme her...  

Så mange tak for indsatsen...


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis