Miele vaskemaskine w 3745 Ryster

Hejsa der har været skrevet en del om vaskemaskiner der ryster når de centrefugere under vask men syntes ikke der er nogen der er kommet med en løsning. 🤥..  har en miele.

har skifter dæmper og fjeder er ok og den står fint på føderne og i vatter..lejer er ok da den ikke larmer når jeg drejer tromlen rundt eller når jeg rygger i tromlen frem og tilbage. 

der må da være en der kan komme med et godt bud på hvad det er.🧐

Mvh Ulf  

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan godt være at maskinen støtter på alle fødder, men støtter den lige meget på fødderne? Maskinen kan godt være i vatter uden at støtte lige meget på alle fødder. Prøv at justere på fødderne medens der centrifugeres. Jeg har en 10 år gammel Miele, som kører 1600 omdr. når den centrifugerer. Den står klippestabilt.


fase
Hvis den ikke flytter sig under centrifugering så lad den ryste. Ellers tror jeg det er de vibrations dæmpere der har skylden. Når en vaskemaskine står direkte på gulvet og man vipper med den hjørnevis, så skal den ikke rokke sig mere til den ene side end den anden.
Det lyder dumt med håber du forstår.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hej har ikke haft tiden til maskinen i nu men har justeret lidt på den ene fod. 

Den køre ok når den er helt opppe i omdrejninger det er lige inden den når toppen af omdrejninger den ryster. 

Har sat nye dæmper i 120N men syntes ikke de var bedre end de gamle, 12kgs tryk den ene og den anden vej med fedt der holder trykket syntes ikke der er meget virkning i dem må da kunne fåes noge der er bedre og mere hårde 

Jeg ved ikke om det er 120N gasdæmpere der sidder i originalt. Nogle maskiner her meget bløde dæmpere af plast, så det er de originale man skal bruge. Sammenspillet imellem de vægt klodser der er monteret ( beton) og dæmpere skulle give det bedste resultat.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis