Har lige opdaget, at min styreventil i varmeveksleren er defekt. Der ryger henved 45-47 liter fjernvarmevand igennem pr. time. Mit spørgsmål er, om det har indflydelse på mit kwh-forbrug eller det bare bliver alle de andre i boligforeningen, der kommer til at betale, da returvandet jo ikke er faldet?