Fjernvarmeforbrug

Har lige opdaget, at min styreventil i varmeveksleren er defekt. Der ryger henved 45-47 liter fjernvarmevand igennem pr. time. Mit spørgsmål er, om det har indflydelse på mit kwh-forbrug eller det bare bliver alle de andre i boligforeningen, der kommer til at betale, da returvandet jo ikke er faldet?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kommer helt an på hvordan jeres fjernvarmesystem er lavet. Hvis i alle har en "hovedmåler" fra fjernvarmeforsyningen afregner i selv. Har i fælles hovedmåler og bimålere er der mange muligheder. Prøv at beskrive jeres anlæg mere præcist.


Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis