Info. vedr. sommertid...

Russiske hackere har nemlig lagt en time til sommertiden, så nu skal man stille uret tilbage igen. Et hackerangreb i nat har nemlig fået alle danske digitale ure til at gå en time forkert. De er derfor nu en time foran den rigtige sommertid.   

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce

Super   

Hellere eje, end at leje.

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
PinkHenrik
PinkHenrik
4687 6300
Man skal i øvrigt huske at stille sin vægt på sommertid også, så den skal lige skrues et kilo tilbage...................

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Annonce
ev elmand
ev elmand
15536 7480
God stil. Jeg stiller straks vækkeur tilbage. Så kan jeg sove en time længere i morgen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
S. Fabrin
S. Fabrin
8948 4400
Ja, og så er det den første dag i april. I morgen vil urene passe igen :-). Hvem har for øvrigt hacket min konto, jeg kan ikke rette de stavefejl, jeg opdager når jeg har trykket på send?

fase
Godt at det kun var én time! Har lige set på google, at der er hele fem tidszoner i Rusland! :-)

Træd ikke på mine ledninger :o)
Annonce
Annonce
Søren O
Søren O
3507 7000
Fabrin: Det samme hos mig. Skrivefeltet på i-pad er heller ikke mere end 2 linjer højt, så der må være noget.

Søren O
S. Fabrin
S. Fabrin
8948 4400
Så er det måske ikke kun min computer. Jeg skriver lige en besked til administrator.

fase
karl smart
karl smart
1301 2600/2700
I Rusland har man 11 tidszoner , men man er holdt op med at skifte fra vinter til sommertid for nogle år siden , nu bliver man på sommertid hele året rundt , og det er ikke en 1 aprilsnar.

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
Frank Chr.
Frank Chr. Trådstarter
3379
Lige et spørgsmål til panelet: I EU skal der vist være afstemning om sommertid skal afskaffes. Selv er jeg ikke tilhænger af sommertid. Hvad siger I ?
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Skadedyr i haven.
    Lav-Have (11 svar)
  2. Ny måle enhed.
    Over hækken (2 svar)
  3. Stiga villa klippebord
    Om Lav-det-selv (1 svar)
  4. Nyt fra
    Fyr og opvarmning (1 svar)
  5. Som vanlig - nysgerrig.
    Over hækken (2 svar)
  6. gipsvæg
    Fyr og opvarmning (1 svar)
  7. Kroppen
    Om Lav-det-selv (1 svar)
  8. BD30 dør som yderdør + vende den
    Lav-Hus (5 svar)
  9. Endelig forår, og græsset gror
    Over hækken (2 svar)
  10. Øjemål eller mangel på samme !!!
    Over hækken (2 svar)

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her