Info. vedr. sommertid...

Følg tråden
Frank Chr.
Frank Chr.
Frank Chr. Frank Chr.

Russiske hackere har nemlig lagt en time til sommertiden, så nu skal man stille uret tilbage igen. Et hackerangreb i nat har nemlig fået alle danske digitale ure til at gå en time forkert. De er derfor nu en time foran den rigtige sommertid.   

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Super   

Hellere eje, end at leje.
Natur
Natur
Natur Natur

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
PinkHenrik
PinkHenrik
Postnr: 6300
PinkHenrik PinkHenrik
Man skal i øvrigt huske at stille sin vægt på sommertid også, så den skal lige skrues et kilo tilbage...................
Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand
God stil. Jeg stiller straks vækkeur tilbage. Så kan jeg sove en time længere i morgen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin
Ja, og så er det den første dag i april. I morgen vil urene passe igen :-). Hvem har for øvrigt hacket min konto, jeg kan ikke rette de stavefejl, jeg opdager når jeg har trykket på send?
fase
bobenontot
bobenontot
Postnr: 4100
bobenontot bobenontot
Godt at det kun var én time! Har lige set på google, at der er hele fem tidszoner i Rusland! :-)
Træd ikke på mine ledninger :o)
Søren O
Søren O
Postnr: 7000
Søren O Søren O
Fabrin: Det samme hos mig. Skrivefeltet på i-pad er heller ikke mere end 2 linjer højt, så der må være noget.
Søren O
S. Fabrin
S. Fabrin
S. Fabrin S. Fabrin
Så er det måske ikke kun min computer. Jeg skriver lige en besked til administrator.
fase
karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart
I Rusland har man 11 tidszoner , men man er holdt op med at skifte fra vinter til sommertid for nogle år siden , nu bliver man på sommertid hele året rundt , og det er ikke en 1 aprilsnar.
Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
Frank Chr.
Frank Chr.
Frank Chr. Frank Chr. Trådstarter
Lige et spørgsmål til panelet: I EU skal der vist være afstemning om sommertid skal afskaffes. Selv er jeg ikke tilhænger af sommertid. Hvad siger I ?
Natur
Natur
Natur Natur
Jeg er ej heller tilhænger.. jeg synes det ødelægger døgnrytmen - og de første uger efter skiftet, oplever vi vildtet, som meget påvirkede af den ændrede trafik.. (men EU skal jo have noget at få deres millionløn for.. så hvorfor skulle de blive enige?? )
S. Fabrin
S. Fabrin
S. Fabrin S. Fabrin
Det er vist vedtaget, at der ikke skal skiftes mellem sommer og vintertid. Om man så vedtager, at der skal bruges sommer- eller vintertid, er noget andet. Vi skal vel have den tid, hvor kl. 12 er når solen står højest. Det giver så problemer, fordi der er et par tidszoner i EU. Hvorfor kan du ikke lide sommertid, den giver lange aftener.
fase
Natur
Natur
Natur Natur
Så vidt høres - har de udskudt beslutningen til 2021? Jeg er egentlig ligeglad med om det er den ene eller anden tid - bare den ikke skifter..
jhb
jhb
Postnr: 6780
jhb jhb
Har intet imod sommer-/vintertid.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.