Info. vedr. sommertid...

Russiske hackere har nemlig lagt en time til sommertiden, så nu skal man stille uret tilbage igen. Et hackerangreb i nat har nemlig fået alle danske digitale ure til at gå en time forkert. De er derfor nu en time foran den rigtige sommertid.   

Russiske hackere har nemlig lagt en time til... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ej heller tilhænger.. jeg synes det ødelægger døgnrytmen - og de første uger efter skiftet, oplever vi vildtet, som meget påvirkede af den ændrede trafik.. (men EU skal jo have noget at få deres millionløn for.. så hvorfor skulle de blive enige?? )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er vist vedtaget, at der ikke skal skiftes mellem sommer og vintertid. Om man så vedtager, at der skal bruges sommer- eller vintertid, er noget andet. Vi skal vel have den tid, hvor kl. 12 er når solen står højest. Det giver så problemer, fordi der er et par tidszoner i EU. Hvorfor kan du ikke lide sommertid, den giver lange aftener.

fase
Så vidt høres - har de udskudt beslutningen til 2021? Jeg er egentlig ligeglad med om det er den ene eller anden tid - bare den ikke skifter..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg er helt enig.

fase
Jeg er tilhænger af normaltid (altså når solen står højest på himlen kl. 12) der er vist osse det man kalder vintertid, eller tager jeg fejl.
Hvis vi afskaffer sommertid , så siger vi farvel til ca 215 sommeraften solskinstimer , som vi bruger flittigt til at grille , hygge og andre udendørs sommer aktiveter , sommertid er jo bare det at man står en time før op , og gåt en time før i seng.......


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Herligt så var det derfor jeg var så usædvanlig udhvilet den morgen, tak for den "søforklaring"     


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis