Nano-spay?

Hej i kloge hoveder !

Nu er vandhanen og badeværelset fixet og færdigt ! Dejligt. Dog med hjælp udefra ;)

Nu mit badeværelse er så fint og nyt vil jeg gerne have det bliver ved med at være fint jo. 

Er det så en god ide at købe noget "Nanospray" og sprøjte dels på væggen og den der plexiglas-halvvæg - altså for at undgå kalkpletter ?

Eller er det bare salgsgas, og jeg må bare svabre ned hver gang jeg har været i bad?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har poleret nano på i hele min bruseniche og jeg svaber for at få dråberne af fliser og glas.

Dog har det ikke været nødvendigt at rengøre for kalk i brusenichen endnu her, efter 3 måneders brug. Om det udelukkende skyldes at jeg svaber, eller om nano har haft en finger med i spillet, det ved jeg heller ikke. Jeg forestiller mig også at jeg svaber nanoen af med tiden.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej.

Jeg har prøvet to ting: en forsegler fra Lip og noget nano protect som vvs- eksperten har.

Jeg bor et sted hvor der er meget kalk i vandet så man kan hurtigt se hvis man ikke tørre af.

Min erfaring er at den fra Lip, virkede bedst, og nanosprayen virkede et stykke tid og så var det det. 

Jeg bruger stadigvæk at behandle fliserne men når jeg har taget bad, svaber jeg og bagefter tørre jeg efter med en alm håndklæde. Måske er det hysterisk men jeg har faktisk ikke måtte fjerne kalk fra mine fliser i badet som stadigvæk står som nyt. Og mit badeværelse er ca et år gammelt nu. 

Kasper

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis