Lille vaskemaskine (igen sorry)

Følg tråden
fuerzzz1
fuerzzz1
fuerzzz1 fuerzzz1

Hvad tænker i om denne:

https://www.tectake.dk/mini-vaskemaskine-med-4-5-kg-centrifugering-3-5-kg-vask-og-centrifugering-400777?gclid=CjwKCAjwp_zkBRBBEiwAndwD9bxtGR83ad8ks7jrd120UwUBdx-VCIxYYRgtHXPVxJunKu2JUz0CbhoCFqMQAvD_BwE

Umiddelbart synes jeg det er underligt at den er i plastik men hvorfor ikke? 

KApaciteten gør ikke så meget, da jeg kun er 1 person, og ikke skal vaske til 2 børn fx, kan den så være helt ok ? Eller er det bare noget skrammel?

Og har i bedre forslag ?

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Har du ikke plads til en normal vaskemaskine? Den du henviser til, kunne jeg ikke drømme om at købe. Hjemmesiden er heller ikke e-mærket, så det kan være usikkert at købe der. Du kan købe en normal vaskemaskine for ca. 2500. Der står for øvrigt intet om had vaskemaskinen kan eller hvilken hastighed den centrifugerer med.

fase
bobenontot
bobenontot
Postnr: 4100
bobenontot bobenontot

Jeg tror, jeg har set en test/beskrivelse af den på Youtube.

Måske kan man søge på navnet. Jeg mener det var under noget “OFF grid”, eller “Van Living” - d.v.s. folk med ikke så meget plads, ikke så meget strøm mv.   

Træd ikke på mine ledninger :o)
bobenontot
bobenontot
Postnr: 4100
bobenontot bobenontot

Hvis man søger “xpb45” på Youtube, så findes der en del videoer.

Træd ikke på mine ledninger :o)
S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Her er en video om maskinen:

Minivaskemaskine

Læg mærke til, at der ikke er varmelegeme i maskinen, så du skal selv komme em passende mængde vand ved den rette temperatur i maskinen. Der er ingen oplysninger om centrifugeringshastighed, men den kan ikke være særlig høj.

fase
christiannielsen
christiannielsen
Postnr: 8700
christiannielsen christiannielsen

Du skal ikke være bange for om hjemmesiden er har et e-mærke eller ej. Der er tusindvis af hjemmesider som lever op til kravene, men som ikke har råd til at have e-mærket på deres hjemmeside. Desuden kan du til alle tider gøre indsigelse i banken som sikrer dine penge. Der er ingenting at bekymre sig om efter min mening ift til manglende emærke.

fuerzzz1
fuerzzz1
fuerzzz1 fuerzzz1 Trådstarter

Tak for videoen ! 

Jeg problemet er at jeg har plads til en alm vaskemaskine!

Er bare træt af at rende ned i vaskekælderen og så er der alligevel optaget, eller andre hugger ens tøj. 

Så ja en lidt besværlig måde at vaske på, men bedre end ingen ting, så tror jeg prøver den

Vil du være med? Log ind for at svare.