Brun rande under vandspjlet i toilettet?

Følg tråden
fuerzzz1
fuerzzz1
fuerzzz1 fuerzzz1

Ja som overskriften siger, man ser tit at der fra vandspejlet og ned er brunt i et toilet, og det er ikke lort for det kan ikke skrubbes væg. 

Nogen siger det er fordi der er "okker" i vandet, og derfor slet ikke kan undgås?

Men kan det det?

Nu er mit helt nye badeværselse bare færdigt så vil jo gerne holde det så pænt som muligt ?

Søren O
Søren O
Postnr: 7000
Søren O Søren O

Prøv at spørge f.eks. Goggle "fjerne rust i toilettet". Så kommer der en del forslag op.

Søren O
LL1
LL1
Postnr: 5210
LL1 LL1

Klorin i natten over, og så en tur med børsten.

fuerzzz1
fuerzzz1
fuerzzz1 fuerzzz1 Trådstarter

Ok det er ikke et problem endnu da det er helt nyt jo, men det har der været i toilettet alle andre steder jeg har boet, ja og offentlige toiletter også sådan set. 

Vil købe en flaske klorin til lager så har jeg når/hvis det bliver aktuelt

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns

Tror det som oftest skyldes kalkaflejringer, hvor der så sætter sig skidt og møg.

Skal man være væk hjemme fra en weekend eller en uge, så smid en opvasketabs i toilettet, og gerne en i cisternen også, det fjerner en masse skidt og møg, på en men måde. 

Hellere eje, end at leje.
uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Okkeraflejringer kan bedst fjernes, ved at få monteret et kulfilter på koldtvandsstrengen ved måleren.

dingaveguide
dingaveguide
Postnr: 8000
dingaveguide dingaveguide

Ja hvis ikke det kan skures væk med en skurestick, så vil jeg nok også forsøge mig med en opvasketabs eller to. 

Mvh. Marie
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.