Anbefaling af robotplæneklipper

Hej,

Efter tre sæsoner med min Robomow MS1000 robotplæneklipper, kan den desværre ikke mere, og nu hvor garantien er udløbet bliver reparationerne alt for høje i forhold til at købe en ny maskine.
Jeg står derfor for at skulle købe en ny robotplæneklipper, men er lidt i tvivl om hvilken det skal være (alt andet end Robomow   ).

Jeg har bl.a. haft lidt kig på robotplæneklipperne fra Gardena og Worx, men hører meget gerne jeres erfaringer. Det må helst gerne være en robotplæneklipper der også kan klippe langs kanterne, ligesom Robomow kan.

Min plæne er på ca. 400m2 og robotplæneklipperen skal kunne klippe i to zoner, da den skal rundt om huset for at klippe i forhaven.

På forhånd tak.


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej, Efter tre sæsoner med min Robomow MS1000... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
TLA skrev den 16-09-2020 20:08:47

Hej Weiso,

Er du stadig tilfreds med maskinen?

Mvh

 Hej TLA,

Ja, jeg er meget tilfreds med maskinen. Den gør arbejdet rigtig godt og uden bøvl og besvær. Den er meget støjsvag, så vi bemærker den knap nok. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hejsa,

Det er godt at høre :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis