Opvarming af terrasse

Jeg skal have købt mig en terrassevarmer men bliver i tvivl om hvor meget jeg skal have fat i. Terrassen er omkring 20 kvadratmeter. 

Har været inde at finde et par produkter på https://tempusshop.dk men jeg synes priserne svinger meget og jeg har ingen forstand på hvor meget der er nødvendigt. De har også et par stykker der er flytbare spørgsmålet er om det bedre kan betale sig. Sådan et flytbart Tower ligger godt nok i 5000,- som jeg synes lige er i overkanten men jeg kan også godt se det smarte i at man bare kan flytte den rundt efter behov. Nogen der vil dele ud af deres erfaringer med terrassevarmere?

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

uanset størrelse af varmer, skal du ikke regne med at de opvarmer mere end et par kvm. er der ikke læ kan det blive mere problematisk. uanset er det vanskeligt at opvarme områder omkring fødder og ben undeer et bord

Køb en varmeblæser 1000/2000 W med termostat hos Harald Nyborg den varmer snildt de 20 m2 op og så koster den kun 48 kr og så fylder den ikke noget.......


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Ja det var fandme ikke meget, kigger jeg lige nærmere på. Det er da noget af en prisforskel!   

Hvis terrassen er uden overdækning og uden sidevægge, så nytter en varmeblæser ikke ret meget.

Terrassevarmere fungerer jo ved strålevarme og ikke ved at luften opvarmes.

Annonce

Den er ingen overdækning og kun væg på den ene side. Kunne jeg bruge en varmblæser till at blæse fra den side hvor der ingen væg er? Og bliver man ikke træt af den blæser hele tiden?

Så skal du nok kigge på en industriblæser med meget mere effekt. Men en stor parasol med en strålevarmer indeni kan holde lidt bedre. Men ellers er der kun kuskeslag og fåreskind tilbage.


 

Bliver nok en parasol og en strålevarmer tror jeg. Skal ihvertfald ikke ud i noget fåreskind   

Jeg fik opfattelse at det var en lukket terrasse , opvarmning af en total åben terrasse er umuligt , men man kan ophænge 1-2 strålevarmere , det giver lidt varme på kroppen der vender mod strålevarmeren og iskold på ryggen , virker bedst i vindstille vejr .


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis