Bytte om på toilet og køkken

Følg tråden
Thomaslykke81
Thomaslykke81
Thomaslykke81 Thomaslykke81

Hej 

Vi er muligvis ved at erhverve os en ejendom hvor det er nødvendigt at placere toilettet hvor køkkenet er nu og køkkenet i umiddelbar nærhed af der hvor toilettet er.

Er der nogen her der ved om man kan genbruge installationerne?

Som bonusinfo kan jeg sige at der umiddelbart er en 110 mm faldstamme i køkkenet hvilket burde være mere kompatibelt.

Håber nogen kan være behjælpelig.

Søren O
Søren O
Postnr: 7000
Søren O Søren O

Velkommen på siden.

Om kloakinstallationen kan genbruges kommer helt an på hvordan det er placeret, og rørenes alder. Hvis ikke rørene er af plast vil jeg mene at det hele skal udskiftes. I sidste ende må du have en kloakmester med på råd.

Søren O
askholme
askholme
Postnr: 2860
askholme askholme

Det kan også komme an på brønden. I mit hus fra 1916 er der en såkaldt fedtudskiller brønd ved den kloak der dengang blev lagt til køkkenet. Det gør at den ikke kan bruges til toilet (altså uden at brønden graves op og erstattes) 

Ask
Thomaslykke81
Thomaslykke81
Thomaslykke81 Thomaslykke81 Trådstarter

Mange tak for svar.

Er der nogen her der ved eller har erfaring med toiletkværn. Har set på kværnen fra SFA og det lyder jo næsten for godt til at være sandt.

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Der er oftest toilet kværne i toiletvogne på f.eks. festtvaller og lignende. Der er de naturligvis på sin plads, men til almindelig "husbehov" der bør det laves så det selv kan finde ud. Der er rigtig mange ting der kan komme i toilettet som kan stoppe kværnen. 

Og ved du så hvem der skal stå med fingrene " i lortet " 

Så er det ikke sikkert Thomaslykke er så lykkelig længere   

Undskyld den sidste sætning men jeg kunne ikke lade være  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Thomaslykke81
Thomaslykke81
Thomaslykke81 Thomaslykke81 Trådstarter

Ja det er god værksteds-humor   

Det er noteret. Tak for det.

ev elmand
ev elmand
ev elmand ev elmand

Nogle i min familie fik et hus solgt lidt hurtig i forhold til at det nye hus ikke var færdig. De måtte så leje beboelsesvogn i nogle få måneder. Jeg huske ikke hvor mange gange den var stoppet, men det var flere gange på de 4-5 måneder

Du skriver humor, men den var sgi langt væk på det tidspunkt

m.v.h. Erik
Simple Homes
Simple Homes
Postnr: 7000
Simple Homes Simple Homes

En god grundfoss pumpe kværner alt, så længe det har været spist først. :-) Men jeg var også gået efter at få det lavet korrekt 1. gang.

https://simplehomes.dk

Udlejning af beboelsesvogne, mobile badeværelser og skurvogne
ev elmand
ev elmand
ev elmand ev elmand

Det er rigtig at det som har været igennem maven ikke giver problemer. Men der kan også komme andre ting i såsom bind m.m. og det giver normalt ikke DIG problemer. At de så må tage skraldet ved rensningsanlæg er noget andet. Men de har delvis maskiner til at klare det.  

m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.