Gulvmaling beton

Hej LDS'ere.

Jeg er super meget i tvivl, og håber i kan komme med et par inputs.

Jeg har netop fået støbt gulv i vores nye skur. Min oprindelige tanke var at lade det tørre/hærde nogle uger, og så male det. Men nu er jeg i tvivl om jeg ikke bare påfører mig selv en ekstra udgift og vedligeholdspunkt.

Det er støbt af en tør blanding som er lagt med retteskinner og pudsebrædt, så det er faktisk ret pænt som det er.


Ville i bruge tid, penge og energi på maling, eller ville i beholde det som det var?


Mvh sne'keren fra fyn
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er godt at få det forsejlet hvis du kommer til at skulle arbejde med olie og andre væsker. Eller vejsalt.

Men du kan ikke male det med det samme. Vent nogle måneder, ellers bobler det op.

Vælg en diffusionsåben maling. Eller klinker.


Elektronikteknikeren

Jeg ville ikke male det, hvis du har fået det pudset så det er fin glat, fortryder du kan du jo altid male det.



Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Jeg ville også påføre noget for at sikre overfladen mod snavs mv. Men det behøver jo ikke være maling, du kan påføre noget imprægnering/forsegler. Det er klart og tørre nærmest usynligt op men lukker overfladen 


Ask

Ja det kunne være at noget fliseimprægnering var vejen at gå


Mvh sne'keren fra fyn

Brug en epoxy støvbinder


 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Hvis det er et gulv i et værksted du gerne vil have er pænt og nemt at feje så ville jeg male det, ellers ville jeg nok lade det være som det er.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også