Komfur tilslutning.

Hej alle GDS´er.


Har efterhånden læst mig selv helt forvirret så har lige brug for en med "klarsyn" :-)

Er dette korrekt monteret? Bare inden jeg sætte det til stikket.

På forhånd tak :-)

Hej alle GDS´er. Har efterhånden læst mig selv... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Sådan her. 

Kan jeg være sikker på nul er nul? Det gamle komfur sad monteret på samme måde i stikket som billedet viser tidligere. 


Ja nul på 4 eller 5 er det samme da der er bøjle imellem. Men den skal helst sidde på 5 da det er det rigtige ifølge diagrammet. Har bøjlen ikke været monteret mellem 4 og 5 tidligere også? Det skal den være i samtlige eksempler på diagrammet, så noget har ikke været korrekt før. Med mindre den bare er blevet placeret tilfældigt for at få den med ved salg.


Elektronikteknikeren

Nej bøjlen har sider der som de første billeder viser. Nu er den flyttet. Mange tak for hjælpen. 😊

Du skal lige have flyttet nullen over på den venstre side af skruen, så den ligesom blive trukket med ind under skruen, når du spænder den. Det sikrer, at det er nemmere at få ledningen tilsluttet rigtigt.


fase
Annonce

Det er klaret  så det godt da jeg lagde billedet op.

Godt jeg ikke fik sat strøm på uden den nul klemme mellem 4 og 5 

Hvad kunne der egentlig have været sket hvis jeg ikke havde fået sat den rigtigt? 

Jeg vil tro at det eneste der ville være sket var at en del af komfuret ikke virker.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Ja, enten manglende varme i ovn eller halvdelen af kogepladerne.


Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis