Vægbeklædning bag rør i bryggers

Vi skal have renoveret bryggers, herunder opsætte ny vægbeklædning. Det er der sådan set styr på, pånær i teknikhjørnet hvor der er rør tæt på væggen. Hvordan får jeg beklædt væggen bag rørene når der er ganske få cm mellem væg og rør? Og ved fjernvarmemåleren er der mindre end een cm.

Der er ingen vandbelastning at tage hensyn til og jeg er også ok med at det ikke bliver så pænt som resten af rummet. Hjørnet skal gemmes væk bag et gardin til daglig. Men jeg vil gerne have at rummet trods alt ser pænt ud, også når man trækker gardinet fra. Evt. bare spartling uden anden beklædning eller maling.

På billedet her har jeg været i gang med at tage det gamle glasvæv ned. Der sidder noget væv og tapet tilbage endnu.

Og må man selv skrue den grå lodrette plasticting ned? Ellers må jeg beklæde rundt om.

Gode ideer modtages :-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den grå dims er antenne til fjernaflæsning af måler. Den må du gerne skrue ned og sætte op samme sted igen.

Det kan umuligt blive pænt med beklædning bag disse rør.  Jeg ville nok nøjes med at male bag rør og måler når nu vægge er så jævne som dine. Det bliver nemt grimmere af en dårlig spartling.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Tak for svar. Antenne - det burde jeg have gættet. Den er da i hvert fald til at ordne. Jeg tror jeg gør forsøget med at liste noget glasfilt bag rørene. Hvis det fejler bliver det bare en gang maling.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også