Billeder

Hejsan, ved ikke lige om det er rette gruppe, men prøver alligevel.

Jeg har for nylig fået en Iphone Xs,og er løbet ind i et problem som jeg ikke har haft med 6eren, og 8eren.  

Jeg har nogle gange ikke kunnet sende billeder, der var taget med telefonen, fik besked at "Telenor ikke understøtter billeder af den størrelse. Jeg ved at med de "nye" telefoner er billederne blevet væsentlig større.

Så mit spørgsmål. Er der nogen herinde der ved om, og evt. hvordan man kan sætte kameraet ned i størrelsen.

Mvh Ole

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I indstillinger -> Beskeder

Er der mulighed for at reducere billeders kvalitet. Prøv at slå den funktion til, og se om det løser problemet. 


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Hejsan og tak for svar, også spydige. ;0))))

Har lige snakket med telenor, og de siger at man kan ikke lave billederne mindre end det man kan i redigeringen. Sjejse. ;0(

Har prøvet at redigere et ned så det væsentlige var med, og stadig over 1Mb. som er det største Telenor understøtter..


En form for løsning kunne være at bruge imessage da du så vil undgå telenors grænser da det kører over dataforbindelse og ikke sendes som mms. Det kræver selvfølgelig at den du sender til også har en Iphone og du enten er på en wifi forbindelse eller har et abonnement hvor du bare kan bruge løs af data :-)

Det er noget vrøvl Telenor har bildt dig ind. Jeg har ingen problemer overhovedet med at sende billeder fra en iPhone XS i beskeder (SMS). Jeg har Telenor abonnement. 

Om der kan være en begrænsning på typen af Telenor abonnement, tror jeg næppe - har aldrig hørt om det.


Det du kunne prøve som løsning nu og her, er at sætte opløsningen ned i selve kamera app'en, således at billeder fylder mindre generelt.

Vi på Android har heller ikke disse problemer ;D


Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis