Gab mellem dørkarm og fliser i bad

Hejsa

på mit renoverede badeværelse er der nu et mellemrum på væggen mellem fliser og dørkarm på ca 2-4 cm. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få det til at se pænt ud, er der nogen her der har en god ide. Skal der fuges eller tapetseres eller ... Oprindeligt havde vi tænkt at der skulle sættes en brusevæg op, men den ide har vi lidt opgivet. Saavner gode ideer:)

vh Jacob

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Køb et bredere dørgerigt, prøv f.eks. at se her https://www.jensenslister.dk/indfatninger

Eller læg en lav liste ind, der skære stil i rundsaven.


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Vent lige... 

Så i har intet der afskærmer vand i at ramme døren, når I er i bad? 


Mvh. Christian M
 

Ja, det lyder ikke godt med manglende afskærming.. hvorfor har i fravalgt brusevæg.. det vill da være oplagt med 1/2 meter glas/plexi her..?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Brusevæg bør der naturligvis være på grund af døren, ellers holder den ikke længe. Men den bør stå længere inde end den store sprække, således at vandet der rammer brusevæg løber ind i badekar i stedet for ud på gulvet. Så det efterlader samme problem med den lidt skæve dør. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Hvad er det der er skævt? Er det døren eller fliserne? Noget er i hvert fald ude af lod, så hvis du har betalt nogen for at udføre det, er det en ommer i min optik.

Som andre har påpeget skal der afskærmning mod døren da døren ellers bliver opløst af vand.


Elektronikteknikeren

Tak for alle svarene Glemte nok at sige at det er vores andet badeværelse og vi bruger det utrolig sjældent til at bade, og det er også et badekar der kun lige kan ses til venstre. 

Til info, det er fliserne der er skæve... @Gregeren, du har nok ret i at det er en ommer, og det er ikke LDS..

Jeg havde tænkt evt at få malet i mellemrummet (hvis jeg spartler og sliber først), og så sætte en afskærmning op på kanten af badekarret og fæstnet til fliserne og måske også loftet, sådan at døren ikke bliver ramt. På sigt vil vi nok begynde at bruge bruserummet, så derfor gør vi det nu..

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også