Opvarmningskilder

Hej


Jeg står og skal i gang med en renovering af eksisterende hus, samt have lavet en tilbygning.

I det eksisterende skal jeg bla have nyt køkken i, og vil i den sammenhæng gerne pille den ene radiator ned som er i stuen. (Det bliver til køkken alrum)

Derudover SKAL jeg have pillet den anden radiator ned i stuen, da det er der tilbygningen skal bygges på.


Dvs. Jeg ingen varmekilde har tilbage i form af radiator, men kun gulvvarme i eksisterende køkken, ca 9m2 samt 20 m2 gulvvarme i den del af tilbygningen der bliver lagt til køkken/alrummet. Så har ca 40 m2 imellem uden gulvvarme.


Nå lang forklaring til spørgsmålet.

Hvor mange m2 rum, kan 1 m2 gulvvarme opvarme.???

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ikke meget over 1m2 


Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis