Hvilken tagsten/tagplade er dette??

Hej. Er der nogen, der ved hvilket produkt denne tagsten / tagplade er? Det er jo nok beton, men hvilket fabrikat? og hvordan synes I, standen ser ud? Hvor længe kan sådan nogen holde?

Venligste hilsner fra sælbyggårn

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er jo svært at vurdere ud fra dette lille udsnit. Men skulle jeg komme med et gæt så er der mange år tilbage i det tag. Det kunne trænge til en oversprøjtning med algefjerner en gang om året, så vil der i løbet af et par år se helt anderledes fint ud.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tak for svarene. Det er et hus, jeg overvejer at købe, og jeg ved ikke lige om jeg kan komme til at kigge på bagsiden af stenene. Men jeg synes selv det ligner et tag, der kan holde længe endnu. Vil lige prøve at få taget nogle nærbilleder.

Hvis det er med undertag, skal du undersøge standen på det, da det er ofte et problem. Det kræver jo så et nyt tag, for at udbedre.


Vi prøver igen, i morgen --

Spørg da hvornår taget er lagt. Nogle betonsten har velcro, og disse kræver ikke undertag. Jeg tænker tit, man ligger et beton tag for at spare penge (gætter jeg), det ligner noget der er løgn efter få år, man ofrer en masse kemikalier i tagets levetid for at holde det pænt. Mon ikke det går noget lunde op med slut prisen på tegl, jeg ved det ikke. Det er i øvrigt nok indersiden efter en regnskyl der vil sladre om hvordan taget har der, om der er revner i nogle sten.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Mange tak for videre svar. Det er B&C tegl, har jeg fundet ud af.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis