Miele maskemaskine tager hfi relæ

Jeg har en Miele Softtronic W3364 som tager HFI relæet når den sættes i gang.

Jeg forsøger at skille den ad. Har fået toppen af, men jeg kan ikke få højre panel af. Jeg har fjernet alle synlige skruer, også den der er skjult under den nederste frontplade, men panelet sidder stadig fast !

Jeg har en Miele Softtronic W3364 som tager HFI... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Er der en der ved hvor meget et nyt varmelegeme til min Miele Softtronic W3364 fra 2007 koster ?


fronten tages af med 4 skruer  2 i bunden den store torx skrue midt på fronten lige under luge hullet også den sidste skrue oppe ved sæbeautomaten der sidder bagved sæbeskuffen i højre side for neden  også trådbåndet omkring tætningen så kan fronten lige tages af  lågen lader du bare sidde.Det tager max ½ time at skifte du skal ikke have siderne pillet af

Hej jensen55. Tak for supersvar. Spørgsmålet er så om jeg ikke skal ofre penge på et originalt varmelegeme (der koster næsten 3 gange så meget ) ?

der er ingen grund til og offer penge på et original vml .De billige er ganske fine og holder lige så længe som de originale mvh hvidevare reparatøren

Hej Jensen55.

Endnu en gang tak for hjælpen. Alt gik som beskrevet selv om jeg i starten var noget tvivlende.   

det var så lidt så køre den nok 10 år igen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis