Hej alle,
Mit 2-plans hus fra 1979 trænger til en ny varmeveksler (tror jeg i hvert fald).
Vi har kun boet her knap et år, og er nok først rigtigt blevet opmærksom på problemet i løbet af vinteren.
Trykket på vandet forsvinder ovenpå (hvor badeværelset er), hvis der bliver åbnet for en vandhane i stueetagen. Det medfører også at det varme vand forsvinder et stykke tid.
Blandingsbatteri er skiftet i badeværelset.
Tænker en frisk veklser med måske lidt flere kræfter vil kunne hjælpe en del på dette?
Hvad mener I, og evt hvilken veksler vil i foreslå?
Veksleren der pt er monteret er en af de klassiske Redan.
Mvh Stephan