klinker i bryggers

Jeg går og overvejer at smide nogle nye klinker på gulvet i mit bryggers, men for at sige det mildt, så aner jeg ikke en skid om hverken cement eller om det rent praktiske i opgaven.

Er der nogen der har en form for vejledning eller kender en hjemmeside med noget lignende?

Hør, hvad fanden er den knap til?
Dut Dut Dut Dut Dut......
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra jdj

Jeg går og overvejer at smide nogle nye klinker på gulvet i mit bryggers, men for at sige det mildt, så aner jeg ikke en skid om hverken cement eller om det rent praktiske i opgaven.

Er der nogen der har en form for vejledning eller kender en hjemmeside med noget lignende?


Hej jpj.

nej det er ikke et dumt spørgsmål,så skulle halvdelen af spørgsmålene være dumme :wink:
Hvad er det helt precist du vil ha`lavet? :?:

mvh.milton
Helt præcist: Gulvet i mit bryggers har en revne i klinkerne og flere andre steder er de løstliggende. Så for at finde ud af om der er et problem med evt et rør som er rustent og derfor har udvidet sig lidt skal gulvet op. Der for "nyt" gulv + klinker bagefter.
Hmm der udvidede jeg vist lige sagen til også at omfatte lidt støbearbejde---damn.

Hør, hvad fanden er den knap til?
Dut Dut Dut Dut Dut......
Hejsa,

Lad lige være med at "flå" gulvet op med det samme. Det sker relativt ofte, at klinker slipper underlaget - evt. kun delvist, hvorved de nemt knækker. Eller de er ikke lagt ordentligt oprindeligt.
Tvivler på, at du finder revner nedenunder - og et rustent rør vil kræve fugt => og så har du et helt andet problem.

Men hiv klinkerne og al løs klæber op, spartel (hvis nødvendigt) og smid nogle nye klinker på. Er gulvet let ujævn, så brug relativt små klinker - de er lettere at få til at ligge godt.

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også