Hvor handler malermesteren?

Det er snart tid til at male mit køkken (senere stue, værelser, gang og bryggers), på helt nyspartlede vægge (med forgrundet filt), og direkte på Fermacell loft. 

Der skal bruges rigtig meget maling, og jeg har ikke lyst til at eksperimentere med forskellige fabrikater. 

Så hvilken maling vil I anbefale til loftet, som er mat, og må gerne være lidt drøj i brug. 

I køkkenet vil jeg gerne have en slidstærk og vaskbar maling. Og så vil jeg gerne have det er svanemærket. 

Så, hvor handler jeg henne? Byggemarkedet? Den lokale farvehandler? 

Det er snart tid til at male mit køkken (senere... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Medmindre man selv er malermester eller lignende kan jeg ikke anbefale at købe direkte hos B&J. Selvom de giver 40% rabat som standard er deres priser et pænt stykke over hvad du kan få hvis du fx bruger malgodt.dk (særligt med LDS rabatkoden). 

Men du kan købe via malgodt og stadig afhente dine vare et B&J center, hvis det er hvad der passer bedst 


Ask

Jeg handler på firmaets konto, så jeg kender ikke til de "almindelige priser" hvis sådanne overhovedet findes i den branche. Men det er mit indtryk at man kan forhandle sig til meget. De er jo interesseret i et salg. Men måske der ikke er så meget at hente for den private som kommer ind fra gaden. Sidst gav jeg vist 350 for 9l glans 7 inkl.moms. Og 200 for en glans 5.


Elektronikteknikeren

Ja ok det er rigtig fine priser men det kræver nok at man har adgang til en firma konto :-) 


Ask

Nordsjö, sigma, dyrup, becker jørgensen, pp maling er mærker jeg vil anbefale. Flugger er for dyrt til kvaliteten. Hvis du kan så køb dem på nettet ellers kan du gå ned til din lokale farvehandler og jeg er sikker på at du kan forhandle med dem mht prisen


Kort- og landmålingstekniker

Tidl. Bygningsmaler
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også