Hvor handler malermesteren?

Det er snart tid til at male mit køkken (senere stue, værelser, gang og bryggers), på helt nyspartlede vægge (med forgrundet filt), og direkte på Fermacell loft. 

Der skal bruges rigtig meget maling, og jeg har ikke lyst til at eksperimentere med forskellige fabrikater. 

Så hvilken maling vil I anbefale til loftet, som er mat, og må gerne være lidt drøj i brug. 

I køkkenet vil jeg gerne have en slidstærk og vaskbar maling. Og så vil jeg gerne have det er svanemærket. 

Så, hvor handler jeg henne? Byggemarkedet? Den lokale farvehandler? 

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvor i landet befinder du dig? 

JP Lagersalg på Frederikssundsvej forhandler Yunik maling, der efter sigende skulle være Flügger maling i billig indpakning. Flügger ejer i hvert fald Yunik brandet. Så det giver god mening at de også sælger til lavpris kunderne. Har selv brugt det, og jeg kan ikke skelne kvaliteten fra en spand Flügger. 

Ellers kender jeg en malermester der sværger til B&J. Billigt og god kvalitet.

Du kan få rabat ved at benytte LDS rabatkode, hvis du køber via malgodt.dk

Jeg befinder mig i Sønderborg. Den lokale Bygma forhandler vist Yunik. Det vil jeg kigge på. Det samme med B&J. 

Jeg har også fået en pris på Jotun Wonderwall af den lokale farvehandel, til 975 kr. Jeg synes dog det er i den pebrede ende, når jeg skal bruge så meget. 

Hvad med de der øko-miljø malinger, er det noget der duer? Jeg kan se at prisen er det samme som de andre fabrikater. 

https://okomaling.dk/hvid-vaegmaling-27/premium-vaegmaling-plantodecor-nr-524-p914

F.eks. denne her. Nogle der har erfaring med disse? 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Jeg har været gennem samme omgang, kg brugt B&J og købt gennem Malgodt med deres gode rabat herfra, og de har virkelig givet super service. Har intet at gøre med dem, men med deres rabat og ellers skarpe priser har jeg ikke kunnet finde lignende samlede priser andre steder med kvalitets maling...

malgodt.dk bruger jeg også. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg har selv tidligere brugt yunik, men syntes B&J er lidt mere drøj og rar at arbejde med. Hvis du bruger LDS rabatkode hos malgodt som nævnt så er det næsten samme lave pris som yunik. 



Ask
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Yunik har iøvrigt et søster brand der hedder pp mester maling som kun sælges til professionelle. Det er vist en til en til yunik, jeg har ihvertfald engang købt yunik og fået op mester spande, der sagde farvehandlere at der var det samme i - der var bare gået noget galt i produktionen så de pt kun kunne få produkterne med pp mester logo på 


Ask

Det er netop pp mestermaling jeg har købt mange gange hos malgodt.dk og det er super at male med.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvor finder man rabatkoden til malgodt henne? 

For jeg vil da gerne lige prøve at kigge på det B&J, da jeg nemlig gerne vil have at det er lidt drøjt 

Du kan finde alle LDS rabatter under tilbud. Men den fra malgodt.dk er LDSMAL07

Jeg kan klart anbefale Beck og Jørgensen.

Super dækkeevne, lækker tilfredsstillende konsistens at arbejde med, behagelig og mild "duft" under arbejdet og tørreprocessen. Og Miljømærket.

Jeg plejer at købe det direkte fra deres butik i Søborg, jeg ved ikke om de har noget tæt på dig.


Elektronikteknikeren
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også