Udenvendig facadeisolering

Jeg har et gammelt hus, som ikke er så godt isoleret. Det er b.la. varmen, der fiser ud af væggene på mit hus der er det største problem. Derfor skal jeg nu have isoleret væggene, så jeg kan komme problemet til livs og spare nogle penge i det lange løb. Jeg har overvejet at renovere hele facaden med Purisolering PurenoTherm HD/G 028 fra https://www.pudsprodukter.dk/udvendig-facadeisolering/.

Mit spørgsmål er så om det er dette produkt der er den bedste løsning eller om det ville være bedre med en af de 2 andre alternativer der ligger på linket?


Nogle der har nogle erfaringer eller nyttig viden inden for facadeisolering - alle råd modtages med kyshånd!

Mvh. 

Henrik

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Umiddelbart har jeg det lidt stramt med det, når første indlæg efter tilmelding indeholder et link til et produkt. Mine egne erfaringer med udvendig isolering er med træskellet skruet på muren dette pga mine mures dårlige kvalitet og store skævhed  som umuligjorde at man kunne pålime en isoleringsplade. jeg vil anbefale at man flytter vinduer ud så man undgår kuldebroen i vinduesfalsen.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis