Alarm til hus

Hej

Kan ikke lige se hvor alarm skal placeres så prøver her under belysning.

Er der nogen der har stort kendskab til alarmer?

Vi er flyttet i hus i sommers og havde bare overtaget den G4S alarm som de tidligere ejere havde. Nu har jeg set lidt mere på det og har besluttet at få en alarm uden abonnement. Kunne godt tænke mig en alarm som har skal-sikring samt bevægelses sensorer, samt evt. 1-2 kameras inden for og 1-2 kameras uden for.  Man skal kunne koble zoner fra og til således vi kan koble alarmen til i kælder og stude da vi sover på 1. sal i huset. Endvidere skal kameras optage når de aktiveres og kunne tilgås via internettet/App.Har set lidt på sikkerthjem S6evo. Vil den opfylde ovenstående?
Eller kan i anbefale en anden?
På forhånd tak!!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har ikke de store erfaringer med husalarmer, men jeg har lidt med videoovervågning. Og jeg vil anbefale videoovervågning som optager døgnet rundt, da det der med bevægelses-alarmering  ikke er pålideligt nok.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
christiannielsen skrev den 09-02-2019 20:44:03

Jeg har ikke de store erfaringer med husalarmer, men jeg har lidt med videoovervågning. Og jeg vil anbefale videoovervågning som optager døgnet rundt, da det der med bevægelses-alarmering  ikke er pålideligt nok.

 Hej Christian,

Kan du uddybe, hvad du mener med at bevægelsesalarmering ikke er pålideligt nok?

Hvis du tænker på såkaldt “motion detection”, når vi snakker videoovervågning, er stort set alle opsatte anlæg opsat med denne funktion, da konstant optagelse 24/7 hurtigt vil fylde harddisken med en masse irrelevant video. 

I dag er systemerne endda så inteligente, at den traditionelle motion detection (som blot registrerer ændringer i det aktuelle billede) også genkender om der er personer, biler, m.v. På billedet. Et tænkt scenarie kunne fx være et udendørs kamera, hvor man ikke ønsker optagelser blot ved fugle, nedfaldne blade, osv., men i stedet indstiller kameraet til kun at filme hvis en person trænger ind i området. Kameraer kan i tillæg til dette aktivere en handling, fx alarmere en operatør. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det er smart, jeg vidste ikke det var blevet så meget bedre. Hvilken prisklasse snakker vi så om? Det kan være at spørgeren kan  nøjes med videoovervågning så? 

Harddisken må gerne blive fuld, den optager jo hele tiden over de ældste optagelser.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis