Lille udbygning af et lille fritidshus

Hej til alle herinde😊

Jeg har et lille fritidshus som jeg bor i (har fĂ„et lov) det er pĂ„ 55 kvm, sĂ„ lidt smĂ„t til mig om min datter. Jeg vil sĂ„ gerne bygge ud... ca. 12-14 kvm. Det skal bare vĂŠre i forlĂŠngelse i huset da jeg tĂŠnker det er nemmest. Da jeg ikke har sĂ„ mange penge, vil jeg gĂžre det selv og kun have hjĂŠlp til det jeg ikke selv kan bĂŠre f.eks. SpĂŠr. Er det urealistisk og hvad tror I det vil koste i materialer. 

Der skal vÊre stÄltag som pÄ resten af huset og beklÊdning af trÊ eller fibercement og sÄ skal der vÊre et vindue pÄ den ene side og stort vindue og dÞr pÄ front hvad vil det koste tror I?

Venter spéndt😊


Hej til alle herinde😊 Jeg har et lille fritidshus... Vis hele indlégget
24 svar
 FÞlg trÄden
Der er 20 indlĂŠg fĂžr dette.
Annonce
Annonce
Annonce
BygningskonstruktĂžr skrev den 06-02-2019 21:25:51

Er bygning stadig registret som fritidshus eller er det konverteret til bolig via kommunen? hvordan er tilladelsen kommet til at det mĂ„ anvendes til bolig? Det har noget at sige med om der skal sĂžges byggetilladelse eller ej 

Der skal vel en byggetilladelse til under alle omstĂŠndigheder, blot er kravene til bygningens energi forbrug osv anderledes for fritidshuse..... 

Men er da helt enig i det er det fĂžrste der skal ske, check af lokalplaner og andre servitutter osv der kan regulere mulighederne for tilbygninger. 


 


MVH Njord

Dit projekt krÊver nogen med erfaring, sÄ du skal helt sikkert kende nogen der kan hjÊlpe eller hyre nogen. Det er ikke en simpel opgave for én uden erfaring-Uanset tilbygningens stÞrrelse.. skal det gÞres ordentligt sÄ krÊver det tÞmrer eller lign som ved hvordan det grove skal udfÞres

Ja, jeg mÄ se hvordan jeg klarer det. Jeg ved jeg skal have hjÊlp til taget f.eks. Men jeg tror pÄ det nok skal lykkedes.

 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.
Sponsor pÄ LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor pÄ Lav-det-selv.

FÄ sÊrlig rabat pÄ maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og fÄ fordele



Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se ogsÄ