Montering af låsegreb på stanglås

Jeg har en terrassedør som pt. bare har et indvendigt greb som lås (der aktiverer en 3 punkts stanglås/paskvil).

Jeg vil gerne kunne låse døren op udefra og bruge den som en slags yderdør og jeg overvejer derfor at monterer et FIX 8350 greb (https://lavpris-laase.dk/terassedoer-95/fix-8350-terassedoersgreb-med-udvendig-og-indvendig-cylinder-p4186?gclid=CjwKCAiA4t_iBRApEiwAn-vt-0V-gfTcGTLSiv0ZNi7DhfDacWRJs5JOrvx66oo9W6aOGcnFfuJUChoCDh8QAvD_BwE) som skulle kunne gøre dette.

Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg sikrer at 8350 grebet faktisk passer til den stanglås der sidder i - der skal jo fx være plads til at man kan lave hullet der forbinder de 2 cylindere, hvilket vel kræver at selve låsekassen mest går nedad fra grebet og ikke opad (eller sagt på en anden måde at hullet til grebet er placeret øverst i låsekassen og ikke midt i)?

Der står ingenting på den synlige side af stanglåsen - er jeg nød til at afmonterer den for at vide om grebet passer i døren eller er der en anden måde?

Ask
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også