Hvilken kapsav anbefales?

Jeg må nok indse at en kapsav bliver nødvendigt med renovering af komplet hus, og de næste kommende. Så derfor søger jeg en lækker kap/gering. 


Men hvad skal man vælge, hvilket beløb skal man op i får at få noget lækkert? Gerne med et bord. Hvis man kan holde sig omkring de 5+ / - ville jeg være glad :)

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Her er link til test af save. Godt nok fra 2016 så priser skal efterkontrolleres. De er godt nok alle til at stille PÅ et bord. Der er priser på de bedste på 25 -2800 kr. 



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg har den Bosch GCM 8 SJL, som vandt testen, og den er jeg særdeles tilfreds med.

Jeg har den monteret på et originalt Bosch bord, hvilket kun kan anbefales når man skal skære længere brædder osv.

Her er et bord i den stil, som jeg har. Jeg kan se der er ændret lidt i forhold til mit, men de finder jo hele tiden på noget nyt og bedre, og mit har efterhånden en del år på bagen.

https://www.bosch-professional.com/dk/da/products/gta-3800-0601B24000



Kurt B. Andersen

Jeg havde overvejet Bosch modellen, men kan læse fra forrige opslag her på siden, at der skulle være slør i den,  Er det noget du kan nikke genkendelse til? Jeg ved dog ikke om de er blevet opdateret igennem årene, opslaget var fra 2009 

Der er absolut ingen slør i den, som jeg har. Så ville jeg ikke anbefale den.


Kurt B. Andersen

Vi købte en Metabo kap/geringssav med understel ved 10-4 for ca. 1,5 år siden (husker ikke modellen..)

Men for h.. den er lækker.. mener det var ca. ligesom denne: https://www.10-4.dk/varer/elvaerkto...el-9126899

ej, hvor har jeg bandet over ikke at have gjort det før..  det eneste er, at laseren skulle være bedre

Og det er MED understel - og DET VIRKER!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis